Nyckelord?

Var är nyckelorden? Eller har ni bara ett enda nyckelord, "kontor"? Nyckelord borde ju vara en lista med förvalda ord/kategorier.

Så nu har ni sökord, nyckelord och sorteringknappar (betyg, imdb mm). Förklara gärna skillnaden tack. Jag tycker att nyckelord låter som en spännande nyhet.
Mvh
Allen Petrovic

Kommentarer

  • Hej Allen,

    Just nu har vi inte så mycket funktionalitet kring nyckelorden så du kan bara nå dom genom att gå in på ett program och trycka på ett nyckelord i den sektionen (sektionen till höger på bilden, på mobilen så finns den längre ner på sidan).

    Tyvärr finns det ingen sida där nyckelorden samlas. Något vi har planerat att göra i framtiden är att:
    1) Göra nyckelorden sökbara
    2) Skapa en samlingssida för nyckelord där man kan se de populäraste exempelvis.

    Vi jobbar vidare på det då vi tycker att nyckelorden är ett roligt sätt att hitta nya program på! De kan t.ex. handla om tidsperiod filmen utspelar sig, plats eller stämning.

    Utöver nyckelord har vi filtreringar (på genre och årtal) och sorteringar (popularitet på tv.nu, nytillagda program, högst imdb etc.) men det gäller program som finns på streaming. T.ex. här: https://www.tv.nu/play/film

    Hoppas att det blev lite klarare, jag förstår att det är lite rörigt.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor