Ni har fel uppgifter om X-files säsong 11

Ni skiver att serien handlar om Dana Scully och John Dogget. Det var längesedan det var en grej. Det är återigen Dana Scully och Fox Mulder. Enbart säsong 8 och 9 om jag inte minns fel. NI kanske borde ändra på informationen?

Kommentarer

  • Hej Jerry,

    tack för att du hörde av dig. En miss från vår sida, men det är ordnat nu! Ha det fint

    Hälsar
    Johannes