Neighbours

hej varför går inte längre serien Neighbours.? Den brukade vara kl. 6.30.

Kommentarer

  • Hej Vesna,

    tyvärr kan jag inte svara på varför kanalen valt att sluta sända programmet - det lättaste är nog att du hör av dig direkt till kanalen för att få svar. Vi på tv.nu är bara en TV-tablå, så vi styr inte över vilka program som visas och inte.

    Däremot ser jag att du kan se säsong 1 och 2 på viafree. Så om du inte sett alla avsnitt så kan du göra det under länken här:
     https://www.viafree.se/program/drama/neighbours?utm_source=tv.nu

    Johannes