Mina sidor

Jag försöker att redigera mina kanaler, men mina ändringar sparas inte. Vad är det för fel?

Kommentarer

  • Hej! Tack för ditt inlägg. Jag utgår ifrån att du använder tv.nu på webben och inte någon av apparna?

    Vilken sorts redigerning är det du gör? Är du inne på "Mina kanaler"...

    ...eller är det från själva startsidan?

    På "Mina kanaler" är det viktigt att man slår på eller av de där switcharna längst ute till höger (innan prickarna) så de är blå (påslagna) eller grå (av).

    Hjälper det här något? Annars får du gärna specificera vad du försöker göra.

    Vänliga hälsningar

  • Jag gör det från mina kanaler. Jag lägger till H2 slår på med knappen och ändrar position till där jag vill ha den. Ändrar även position på 2 andra kanaler, men när jag går tillbaka till start är ändringarna borta och H2 finns inte med.
  • Hej Ted, jag ska försöka lösa det här men behöver lite bakgrundsinfo:
    • Vilken webbläsare använder du?
    • Använder du på mobil eller desktop?
    • Är du inloggad eller utloggad?
    • Kan du se H2 i listan över "Mina kanaler"? Den första bilden jag postade.

    Vänliga hälsningar