Mina påminnelser fungerar inte

Hej,

Om dina påminnelser inte fungerar, testa gärna dessa steg då det kan lösa dina problem:

1. Kolla i telefonens inställningar att du tillåter pushnotiser från tv.nu, annars blockeras dem.
2. Testa att installera om appen.
3. Om du är inloggad, testa att logga ut och sedan logga in på nytt. Då registreras din enhet på nytt.

Om det inte hjälper, skriv till oss så kan vi titta närmare på det!

Med vänliga hälsningar,
Tv.nu

Kommentarer

  • HejJag testade alla tips och tricks men mina påminnelser fungerar bara om jag loggar ut/in varje dag. Detta är irriterande eftersom ofta glömmer jag att göra det och missar favorit program helt enkelt. Hoppas ni kan fixa det. Tack i förhand!
  • Hej Malena,

    är du inloggad när du sätter påminnelserna? Fungerar inga påminnelser eller är det bara vissa?

    Ha det bra!

    Johannes
  • HejJa, jag är inloggad. Inga påminnelser fungerar.
  • Hej Malena,

    Har några andra frågor:
    1. Är det både återkommande påminnelser eller enskilda påminnelser som krånglar?
    2. Får du pushar från andra tjänster?

    Visst har du testat att logga in / logga ut, installera om och kollat i notiscenter att de är påslagna?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej Viktor!
    Nu har jag testat och kan svara på dina frågor. 1. Det ät bara återkommande påmminelser som fungerar inte (om jag inte loggar in på nytt varje dag).2. Ja, alla andra pushnotisar fungerar bra.
    Och ja, pushnotisar är påslagna, jag testat att avinstallera/installlera appen, jag har testat allt, till och med raderade appen i Facebook och registrerade den på nytt.
    Mvh/Malena
  • Har samma problem och haft det länge. Har skrivit till er flera ggr. Jag är inloggad via Facebook och prövat att logga ut flera ggr per dag
  • Fortfarande samma bekymmer. Måste logga ut varje dag annars funkar det inte.  Vore trevligt att få svar och att ni uppdaterar appen.
  • Hej Carola,

    I början på oktober släppte vi en ny uppdatering, har den löst dina problem? Vi ska även testa en annan fix som kommer med nästa uppdatering som ska förbättra påminnelsetjänsten.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej. Nej tyvärr hjälpte det inte. Jag måste logga ut och in varje dag. Hoppas på nästa uppdatering. Mvh Carola
  • Dubbla aviseringar fortfarande....trots avinstallering osv.....    å andra sidan är det ju ingen ordning i tablåerna heller... så, nu är appen avinstallerad från min Iphone
  • Mina påminnelsen funkar inte alls trots att jag gjort allt ni föreslog
    Logga ut/in, avinstallerat/ installerat appen. Andra push notiser funkar ok...
    Några förslag ?