Mina kanaler

Jag har lagt in de kanaler som jag vill ha tillgång till. Men mina tv-kanaler
Nedrasade hela tiden och jag får ta bort och lägga till mina kanaler igen. Nu börjar jag tröttna på ändringarna. Jag vill INTE ha tv-4 play, SVT play, Cmore, Eurosport, nefliv n fl som jag inte lagt in. Kan jag få slippa attlägga in mina kanaler i fortsättningen.. Tack !

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    det finns lite olika lägen när det gäller kanalernas positioner.

    Om man är inloggad ändras aldrig kanalerna och man behöver bara göra inställningen en gång. Ordningen sparas då på en server.

    Om man är utloggad ska inte kanalerna byta plats så länge man inte rensar sina Cookies. Gör man det blir kanalerna nollställda (dvs, Netflix etc kommer tillbaka) eftersom ordningen sparas i Cookies.

    Om du vet med dig att du brukar rensa Cookies så rekommenderar jag att du loggar in för att hålla kanalerna på plats!

    Vänliga hälsningar
  • Jo, det gör dom....
    Ni går ju in o ändrar hela tiden. Senast idag!
    just nu suger ni fett duktigt
  • Hej Jonas,

    Har du varit inloggad när du ställt in kanalerna? Vi rekommenderar det eftersom inställningar då sparas på en server hos oss istället för i dina cookies. Vi har också lagt till snabbkommandon för att ta bort eller flytta kanaler (du trycker på de tre prickarna vid kanalnamnet för att hitta dom) för att underlätta processen.

    Säg till om du behöver mer hjälp för att ställa in så hjälper jag dig.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor