Meningen med livet 13/9-17 – fel bild, eller fel programinnehåll.

Programmet Meningen med livet på TV2 idag, 13/9-17, har följande informationstext:

Poeten Daniel Boyacioglu är känd som en modern och samhällskritisk diktare men inom sig bär han även sitt mer traditionella syriansk-kristna arv, två sidor som han balanserar mellan. Tillsammans med programledaren Anna Lindman åker han till fjällen för ett samtal om att skaffa sig en plats rent geografiskt och en plats att tala från.

Den bild som visas i anslutning till texten visar förvisso Anna Lindman, dock inte tillsammans med Boyacioglu, men väl tillsammans med Theodor Kallifatides. Är det texten eller bilden som stämmer?

https://www.tv.nu/p/1DSctH-Q-4RmZ

Kommentarer

  • Hej Isabel,

    du har helt rätt! Vi hade tydligen bara en bild inlagd i systemet, och den var ju mer avsnittsspecifik och inte särskilt generell för programmet i sig. Men vi ordnar det på en gång.

    Tack för att du hörde av dig!

    Hälsar
    Johannes