Medlemsskap?

Hej. Vi har fått tre uppmaningar idag via e-mail att uppdatera betalningsinformationen. Vi har inte tecknat något avtal med netflix, däremot tittade vår dotter via sitt netflixabbonemang i går men på vår tv. Vi har fått erbjudande om en gratismånad via vårt nya teliaabbonemang men detta har vi inte aktiverat och har inte heller bestämt om vi ska göra det. Har ni någon förklaring till detta? Vår dotter var ju inloggad på sitt abbonemang. Vad gör ni för att komma till rätta med detta?
Annika  och Gunnar.

Kommentarer

  • Detta är inte Netflix....
  • Hej Gunnar,

    vi på tv.nu är en TV-tablå och en guide för att hitta filmer på olika streamingplattformar. Däremot kan vi inte hjälpa till med av den typen du beskriver. Du får du försöka kontakta Netflix för att få hjälp helt enkelt. Hoppas det löser sig!

    Trevlig helg

    Hälsar
    Johannes