Materialens skönhet

Hej
Jag är Yrkeslärare och har använt mig av denna film i min utbildning.
Filmen finns nu inte tillgänglig längre men jag undrar om det på ngt. vis gå att komma åt den för utbildningsändamål??

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr verkar inte den finnas tillgänglig längre, ej heller på SVT Öppet Arkiv. Men du kan kontakta SVT direkt och se om dekan hjälpa dig, vet inte hur de ställer sig till att ordna fram gamla material.
    Men värt ett försök!

    MVH /Johanna
    Johanna Cervin
  • Finns på vissa högskolor om du blir användare. Ska själv försöka med Malmö Universitet när jag uppdaterat mitt användarID.

    Mvh
    Mikael
  • Hej Mikael
    Kan jag hjälpa till på ngt. sätt för att underlätta??
    Skiver du lite random till skolorna eller har du adresser??

    KarlbergsGymnasiet Åmål
    Håkan Skogh
  • Hej Håkan!
    Jag följde länken https://libris.kb.se/bib/13587211 till bibliotek i min närhet. Jag har tror att jag har möjlighet att vara användare även på högskolor där jag inte studerar. (Funkade i Lund för några år sedan.)
    Jag hoppas få tid i nästa vecka att försöka låna den, eller åtminstone ta reda på om det går. Kan återkomma med feedback.

    Mvh
    Mikael