Layout nya i tablå. Inte överskådligt

Layout nya i tablå. Inte så bra och inte överskådligt som innan jag nyss klickade på ja på. Vill tillbaka till gamla inställningen. Går det? Eller måste jag skaffa en annan app?

Kommentarer

  • Hej Bosse,

    Startsidan kan du ställa in hur du vill och skillnaden är då inte så stor mellan den gamla och nya appen, tryck på prickarna vid kanalnamnet. Eller är det någon funktionalitet du saknar?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor