Låt för faan bilden vara kvar på den vinnande hästen, så man hinner se numret

Låt för faan numret på den vinnande hästen vara kvar i bild, tills den syns i bild

Kommentarer

  • Hej Rolf,

    vi på tv.nu har ingenting med själva tv-sändningen att göra. Vi informerar enbart om vad som ska visas, var det visas och när. En digital TV-tablå helt enkelt. Om du har synpunkter som har med själva programmet att göra får du kontakta den berörda kanalen direkt!

    Ha det bra
    Johannes