Lampa S2 avsnitt 11

Hej! Såg en superfin lampa i Sofias Änglar S2 avsnitt 11 och undrar om ni har någon inköpslista från programmet?Den var ovanför köksbordet i huset utanför Uppsala. Kan ni hjälpa mig med detta? Mvh Agnetha Boman Andersson Öjebyn

Kommentarer

  • Tv.nu har ingenting med programmen att göra, den är enbart en tv-tablå.
  • Hejsan Agnetha,

    vi på tv.nu har dessvärre ingenting med programmet att göra egentligen, vi är enbart en TV-tablå. Men kontakta kanalen för att få hjälp 😀 du kan nå dom här http://www.dplay.se/kundtjanst/

    ha det bra
    Johannes