kundtillfredsställelse

Mäter Ni kundtillfredsställelse  och i så fall hur ofta och hur ser resultatet ut ?

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    Vi kollar på våra recensioner på apparna (överlag bra) och trafik på sajt och appar för att avgöra om det går bra för oss. Är det något speciellt du tänker på?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Ja när det gäller kundtillfredsställelse så frågar man sina kunder minst två gånger per år och därefter så gör man ett förbättringsprogram med mätbara mål , så det där som Du nämner med att kolla era recensioner och appar ger inte HELHETEN för Er för ni vet inte vad dom som inte svarar på era recensioner och appar tycker och ser på Er !
  • Ja när det gäller kundtillfredsställelse så frågar man alla sina kunder minst två gånger per år och därefter så upprättar man ett förbättringsprogram med mätbara mål , så det där som Du nämner med att kolla era recensioner och appar ger INTE
    HELHETEN för alla kunder eftersom alla kunder finns inte med i det som Du nämner