kanalval

hej det står att det är sändningsuppehåll på kanal 5 men det stämmer inte

Kommentarer

  • Hej Krister,

    Är det fortfarande problem med Kanal 5? Fungerar de andra kanalerna?

    Har du möjlighet att ta en bild på hur det ser ut, skriv även vilken version av appen du använder, du ser det längst ned på Min sida -> Inställningar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Skriv också om du använder appen eller sajten, om det är appen skriv om det är iOS eller Android.

    Victor