Kanalernas läsbarhet i i horisontellt läge

Hej!
Fick nyss en fråga från kundo.se om jag har version 8.1.5 på min app som svar på min fråga om kanalernas läsbarhet med telefonen i horisontellt läge. Men hur kan man skicka ut en fråga till mig som inte går att besvara genom att det är från en ”no-replay” server?
Men här kommer svaret jag avsåg att skicka, men som alltså inte kunde levereras till er;
Ja, det står version 8.1.5 längst ner under inställningar i min app också. Fungerar inte nu heller att läsa av kanalerna parallellt med telefonen i horisontellt läge. Jätteirriterande att kanalerna läggs ut ”huller om buller” och att man måste leta efter kanaler man vanligtvis vill se. Har ingenting att göra med min iordningställda lista med ”mina” kanaler.
Detta borde väl gå att ordna i programmet??
Med vänlig hälsning, /Brita

Kommentarer

  • Hej Brita,

    Du ser våra konversationer med länk i din mail, klicka på den så kommer du hit. Skälet till att vi har det så är att det oftast lättar att ha konversationer en och en så ingen annan hoppas in i tråden med andra ärenden.

    Tråkigt att 8.1.5 inte löste problemen, jag ska ta det vidare till våra utvecklare, tyvärr är det inget vi kommer att kunna lösa under jul då vi inte göra några fler släpp under 2021. I vertikalt läge hoppas jag att tablån fungerar bra med ordning, du kan lätt ändra ordning där genom att trycka på de tre små prickarna vid kanalnamnet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej!
    Detta fungerar ju bra på iPhone där du kan vrida skärmen och få kanalerna presenterade i staplar bredvid varandra.
    Ska man sluta uppdatera appen på iPhone så att man inte riskerar att få samma problem där? Finns det någon gammal version att få tag i till android?
  • Hej Peter,

    Vi har inga planer på att ta bort den på iOS, när det gäller Android finns det nog online men jag har tyvärr inget gammalt apk jag kan skicka över.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor