Kanaler som upphört

Hej jag ville bara berätta att det är några tv kanaler som har upphört med sina sändningar och dom är TV4 Fakta XL, TV4 komedi, Kanal Global, Paramount Channel, C more live 5 och C more live 5 HD. De råkar finnas kvar på er hemsida.

Kommentarer

  • Hej igen,

    ska ta bort dessa på en gång 😀

    Ha det bra!

    Johannes
  • Dom finns även kvar i appen, hur tar man bort dom om man har kvar dom i sin egen lista men inte om man söker efter dom
  • Hej Mattias,

    Utvecklarna håller på att undersöka saken, förhoppningsvis är det något som löses i en kommande uppdatering, ber om ursäkt för strulet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej!

    Fortfarande ligger kanaler kvar som upphört, tex TV4 komedi.

    Kan ni inte bara ta bort dem? Borde gå att lösa på någon minut.
  • Hej Olof,

    Vi ska ha fixat så att gamla kanaler rensas. Om du testar att gå in på Min sida -> Inställningar -> Kanalval så borde den försvinna automatiskt.

    Säg till om det inte fungerar så får vi kolla närmare på det.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor