Kan logga in på datorn men inte på mobilen

Jag kan logga in på datorn men inte mobilen???
Vad göra?

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Jag har några frågor:
    Försöker du logga in i appen eller på webbläsaren?
    Vilket felmeddelande får du när du inte lyckas logga in?
    vilken typ av mobil har du? Jag behöver: märke, modell och version. T.ex. Iphone 6S, iOS 6.1.1.

    Tack på förhand!

    Johannes
  • Jag försöker logga in på appen.
    Det står:Något gick fel, försök igen senare.
    Har avinstallerat och försökt igen. Lyckades! Men när jag sorterade kanaler och skulle spara ändring kom samma meddelande igen.
    Har en Sony modell E5823 andoid version 7,0
  • Jag har samma problem att logga in på appen. Har en Samsung Galaxy S7, Android version 7.0. Fungerar fint att logga in på datorn eller via appen på en iPhone 5c med iOS 10.3.3. Men med android-appen får jag bara meddelandet "Något gick fel, försök igen om en stund." Att installera om appen hjälpte inte mig.
  • Hej Elin och Louise,

    Vilken appversion använder ni? Ni hittar versionsnumret längst ned på Min sida -> Inställningar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Version 6.2.1