Kan inte se program(-tablå) efter kl 00.00 längre.

Ni måste gjort en korkad uppdatering där man inte kan se programmen efter midnatt. Klickar man på kanalen och programmet visas endast de som börjar runt 06.00 inte dom efter 00.00. Sparka programeraren/-na.

Kommentarer

  • Hej, och tack för input! Vilken plattform använder du? Är det app eller webben? Om jag klickar in på en kanal och ett program (som går efter 00:00) så ser det rätt ut. Beskriv gärna utförligt hur du går tillväga och vad som saknas.

    MVH
  • Samma för mig. IOS iphone Xs. Klickar man på ett program efter 0.00 i tablån så hamnar man bara på gårdagens tablå, dvs ingen info om programmet man klickade på. Fungerade fint tidigare.
  • Hej Christian!
    Jag har lagt ärendet vidare till våra tekniker för att se om dom kan ha någon aning om vad felet beror på 😀 Tack för att du hörde av dig!
    Hälsar
    Johannes