Kan inte logga in och kan ej återställa lösenord

Det blir bara något fel när jag ska återställa lösenordet. Vad ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej,

    Jag testar att skicka ett nytt lösenord till dig, om det inte funkar, säg till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Kan jag få ett nytt lösen?
  • Jag har försökt att fixa ett nytt lösenord, men det gick inte alls. Det har varit så i 4 dagar. Och jag kan inte kolla på film trailer. Så undrar nu om ni kan hjälpa mig att fixa det så fort som möjligt?
  • Det har varit så i flera månader. Fixa det eller skrota appen.

    Mvh
  • Varken emaien eller lösen funkar
  • Hurrrrr gör jag nuuuu
  • Hej,

    Inte bra, vi håller på att undersöka. När uppstår problemet?
    1) Får ni något mail överhuvudtaget?
    2) Fungerar länken i mailet?
    3) Får ni något felmeddelande när ni skrivit in det nya lösenordet och bekräftat?

    Besvara gärna frågorna så hjälper det oss i felsökningen. Ber om ursäkt för strulet!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag har ett antal gånger försökt få ett nytt lösenord utan att lyckas. Det kommer ett meddelande att ni har skickat ett nytt lösenord till min mailadress men det kommer inget mail överhuvudtaget.
  • Är precis samma för mig... Mail funkar om återställning, gör ett nytt ,,,,, sen bara "något gick galet fel vi jobbar på problemet...."
  • Hejsan,

    nu har våra tekniker hittat en bugg och åtgärdat det. Så nu ska allt fungera som vanligt. Testa igen att återställa lösenordet. Återkom om det inte fungerar så kikar vi på det!

    Hälsningar
    Johannes
  • varför avbröts filmen en kvinnas öde i morse redan kl 6 den hade då pågått bara en timme skitdåligt
  • Hej g.perman.

    Vi vet dessvärre inte varför detta skedde. Men det lättaste är att du kontaktar den aktuella kanalen direkt. Vi på tv.nu är enbart en TV-tablå, så vi styr tyvärr inte över sändningarna.

    Hälsar
    Johannes