Kan ej logga in

Hej!
Jag kan inte logga in på tv.nu i appen via Android. Har varit så en längre tid nu. Förra gången jag behöver hjälp så frågade jag efter lösenordet eftersom jag inte kunde skicka efter det för att min mail blivit kapad. Nu är det så att jag skriver in rätt användarnamn och lösenord, men ändå kommer jag inte in.

Min pappa har också Android med samma problem att kunna logga in till appen med sina inloggningsuppgifter.  Vad är det för fel? Jag kan logga in utan lösenord, men då kommer jag inte åt mina favoriter och mina kanaler för att kunna välja att lägga till favoriter som kommer att komma upp som notiser för mig. Hur gör jag för att kunna logga in igen på mitt konto via appen till Android?

Kommentarer

  • Hej Josephine,

    Krånglar det fortfarande? För att behålla dina gamla favoriter så är det bara att skapa ett nytt konto med samma e-mail som förut och sedan får du ett mail du måste verifiera.

    Om det är så att du bytt e-mail så kan jag föra över dina inställningar. Skriv då till marknad@tv.nu och skriv vilken din gamla och dina nya e-mail är så fixar jag det.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hejsan. Jag försöker byta lösenord och skriver det nya jag vill byta till. Det funkar inte. Jag försöker byta, men ingenting händer
  • Hmm, när tar det stopp? Har du skapat ett Shibsted-konto med samma mailadress och bekräftat det på mailen? Du kan skriva in det lösenord du vill ha då eftersom du ändå måste bekräfta det genom att logga in på din e-mail.

    Tänkte också kolla vilken version av appen du använder, du hittar det längst ned på inställningssidan i appen.

    Det gamla inloggningssystemet är inte längre aktivt så det är första steget. Efter det kan du ändra info som lösenord, e-mail etc. här: https://login.schibsted.com/account/

    Med vänliga hälsningar,
    Victor