Jobbigt att scrolla

Ja denna appen är lite si och så med.
Många gånger är den alldeles underbar.
Denna gången så visas HELA tablån TROTS att jag har valt "Nu och framåt".
Det hade ju räckt om man har
  • Pågående
  • Kommer
  • Nästa program
för alla kanaler så slipper man ju skrolla också.

Kommentarer

  • Hejsan!

    Det var förstås inte bra. Normalt sett ska det vara så som du föreslår - att om man väljer "Visa nu och framåt" så ska tablån anpassas med det som visas nu och programmen som kommer efter. Jag testade både i app och webbläsare nu, och för mig så fungerar den funktionen, men det kanske var något tillfälligt fel. Eller kvarstår problemet för dig?

    Var det i appen eller via webbläsare du hade/har problemet? 😀 I så fall - vilken mobil har du/vilken webbläsare använder du dig av?

    Tack på förhand!
    Johannes