jag vill inte vara medlem på tv.nu

Hur avslutar jag mitt medlemskap

Kommentarer

  • Hej Therese,

    Vill du avsluta ditt konto på tv.nu? Det är helt kostnadsfritt och dina inställningar kommer försvinna om du gör det, men om du fortfarande vill avsluta, logga in på https://login.schibsted.com/ sedan integritet och sedan radera konto.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hur avslutar jag mitt konto, som jag av misstag gick med i. Kostar medlemskapet något
  • Hej,

    Konto på tv.nu är helt gratis och behövs för att göra inställningar på sidan. Dock guidar vi ju till tjänster som kostar pengar om du klickar dig vidare. Om du vill ta bort konto eller om vi kan göra något bättre säg till. Instruktioner för att ta bort hittar du ovanför.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor