Inloggningsproblem

Jag kan inte logga in, jag har bytat lösenord men det går ändå inte.
Vad gör jag för fel?

Kommentarer

  • Hej John,

    får du något felmeddelande? Eller vad är det som händer när du försöker logga in?

    Hälsar
    Johannes
  • När jag har skrivit in användarnamn och det nya lösenordet kommer det upp en vit ruta med en snurrande gul cirkel och texten: loggar in.
    Efter en halv minut kommer texten: Fel lösenord eller e-mail adress. Har du glömt ditt lösenord kan du begära ett nytt nedan.
    Sen händer det inget mer och man får starta om hela plattan.
    Om man medvetet skriver in fel lösenord så kommer det en röd text med orden: Lösenordet du angav är felaktigt. Försök igen.
    Jag har en Lenovoplatta med android 6.0 och det fungerade för en vecka sedan.
  • Hej John,

    Vilken version av appen använder du? Du ser det längst ner på sidan inställningar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor