Inloggning

Hej!
När jag loggar in så blir jag inte inloggad utan man blir kvar på startsidan.
Är det något allmänt problem med funktionen?
Tack på förhand och med vänlig hälsning!
Rickard

Kommentarer

  • Du måste tillåta cookies från tredja part för att kunna logga in.
  • Är det en inställning som kan ändras från en dag till nästa utan att man själv har gjort någon ändring?
  • Det
    Du väljer själv i din webbläsares inställningar. I Google finns det under 'avancerat'. En kryssruta. Hoppas du fixar det, annars hör av dig.

  • Tack för tipset men inställningarna är som de skall.
    Har prövat inloggning via 2 andra datorer, gick inte trots att det har gått tidigare.
    Inloggning fungerade i tisdags men slutade fungera i onsdags.
    Kan logga in på blocket som också använder schibsted.

    Någon idé med tanke på ovanstående?
  • Och du måste avaktivera ev AdBlocker. Har inga fler tips. Det verkar som att du måste kontakta tv.nu.//
  • Tack för visat intresse!
  • Hej Rickard,

    Antar att du försöker logga in på sajt, inte app?

    Frutti har helt rätt angående tredjepartscookies. Har du testat förslagen från Frutti? Vissa tillägg kan även blockera dessa så du kan testa att avaktivera de om du har några igång. Vi jobbar på att man ska kunna logga in även utan tredjepartscookies men kan inte säga när det blir klart.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Inte en chans i helvet att jag tillåter tredjepartscookies för att kunna använda er.
    Jobba snabbare. Finns andra tv sidor/appar.
  • Hej Jonas,

    Förstår, inloggningsystemet är inte utvecklat av oss så tyvärr är vi beroende av andra för att få ut en fix för detta. Det senaste jag hörde är att de har en lösning på gång och att den ska börja testas senare i sommar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor