Inloggning

Hejsan jag kommer inte in på internet, men på Appen går det
https://www.tv.nu/min-sida#settings kommer bara till denna sida hela tiden
Hade jag varit Redaktör finns det inloggning för
https://kundo.se/org/tvnu/login/?next=/org/tvnu/

Hälsningar Irene

Kommentarer

  • Hej Irene,

    Tillåter du tredjepartscookies? Tyvärr är det problem med inloggningen just nu om du blockerar dom (du ställer in det i webbläsar-inställningarna). Vi väntar på att Schibsted ska släppa en fix för detta, förhoppningsvis senare i sommar. Vissa tillägg blockerar också tredjepartscookies.

    Kan du logga in på den här sidan? https://login.schibsted.com/

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Fortfarande inte fixat?
  • Verkar fortfarande inte vara fixat av Schibsted men jag kunde lösa det i Chrome 70 @ macOS 10.13 utan att tillåta alla "tredjepartscookies" men genom att gå till addressen chrome://settings/content/cookies och lägga till två tillåtande undantag [*.]schibsted.com & [*.]tv.nu
  • Hur skapar man ett konto ???
  • Jag har skaffat en ny dator och nu kan jag inte logga in...är det fortfarande problem?

    Med vänlig hälsning
    Lillemor
  • Hej!
    Varför kan jag inte logga in på min sida i Explorer?
  • Hej,

    Vi har släppt en del förbättringar gällande vår inloggning, bland annat går det nu att logga in även om man blockerar tredjepartscookies. Om det inte redan löst sig testa gärna igen nu. Ber om ursäkt att det tagit så ofantligt lång tid!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor