Inloggning aftonbladet

Varför är det så omöjligt att få tv.nu att fungera?
Jag betalar för Aftonbladet och har problem med att ni skall ha ny inloggning hela tiden. Hur mycket kan ni krångla till det. Jag betalar för Aftonbladet utan att få något för det!!

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Vi använder samma kontosystem som aftonbladet, så du ska kunna logga in med ditt befintliga kontot och då kommer dina inställningar på tv.nu kopplas till det kontot. Det är bra då de inställningarna annars bara lagras i cookies och då lätt kan försvinna (om du rensar webbläsarinställningar eller byter dator t.ex.),

    När du pratar om ny inloggning, är det så att du inte kan logga in? Eller får du mail / blir ombedd att logga in? När det gäller betalning är tv.nu helt gratis och jag kan tyvärr inte svara på några detaljer kring deras betalutbud.

    Säg till om jag missförstått eller om du behöver mer hjälp!
    Victor
  • Hej Viktor!
    Jag tycker att det strular alltför mycket då jag skall logga in. Det tar lång tid innan t.ex. TV.nu fungerar. Jag förstår heller inte varför jag skall behöva logga in ideligen.
  • Hej Lars,

    Då förstår jag, du har ett konto men du måste logga in på nytt varje gång du besöker sidan? Så ska det inte vara, om du använder webbsidan har du något tillägg som blockerar cookies eller rensar du webbläsardata ofta? Det kan göra att din inloggning "glöms" då det sparas i cookies.

    När det gäller att det tar lång tid att logga in så har jag fått lite mail de senaste dagarna om att det varit lite strul med schibsted-kontot men det ska nu vara löst så förhoppningsvis ska det gå snabbt nu, säg till annars.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor