Inget funkar!

Inget funkar ju på er TV-sida! Försöker logga in, inget händer! Och val av de kanaler jag har går ej att ändra till de rätta!

Kommentarer

  • Det

    Exakt! Och det värsta är att de inte gör nåt år det!! Och ingen svarar på ditt inlägg! Jag har försökt hitta en kundtjänst. Men det finns inte. Jag loggar in med mitt Shibstedkonto ock jag skickasåter till samma inloggningssida. Tablån är ju oanvändbar med flera hunda kanaler om man vill ha 15. Man ska kanske kontakta deras annonsörer istället. Money talks.
  • Detta är Tv.nu:s kundtjänst, och de brukar svara ganska fort, men knappast nu under helgen.

    För mig funkar Schibsted-login med min tablå/kanalval, men det hjälper ju inte dig...
  • Ni har tagit bort kanalerna 9-14 - hur skulle det vara om vi fick se dem. Nu anväder jag en annan kanal..
  • Jag har registrerat min mailadress Och jag vill titta på TV4 fox - programmet kl 22.00. Men men jag hittar inte var jag ska klicka för att komma in Fox. Samma problem hade jag då jag försökte klick in på 21.00 programmet. Vidare att hitta kundtjänst för att maila er om mina problem var inte heller möjligt. Nästan oavsett vad försöker "klicka in på" så funkar det inte. Nu börjar jag undra - vad är anledningen till att man måste ha ett konto hos er. Vad vinner JAG på detta ? Jag är en 82 årig pensionär som vill ha svar den röra jag upplever.
    Jag vill kunna se valfria program i min PC varje dag eller är det inte heller meningen?
  • Du har hamnat lite fel, Tv.nu är i huvudsak en tv-tablå, d.v.s. en digital tv-tidning.
  • Det är fortfarande lika dåligt. Inget funkar med inloggningen. Varje gång jag försöker logga in med Schibsted-login, det enda alternativ som nu finns, så skickas jag tillbaka till sidan där jag var för att försöka logga in. Jag har provat att även ändra lösen för mitt konto och trodde jag blev inloggad. NEJ! Kommer fortfarande inte åt inställningar, favoriter osv. Även de ändringar jag gör med mina kanalval försvinner och jag får göra om allting, val och sortering, nästan varje dag.
      VAD ÄR FEL?!

  • Varför funkar inte appen som flera skriver
  • Skönt att se att man inte är ensam om problemen. Jag har samma problem, dvs jag kan inte logga in. Jag upptäckte det då vi installerade ett wifinät här hemma.
  • Har hittat en väg att kunna logga in korrekt.
    Om du använder Chrome, gå till inställningar. Längst ner, välj avancerat. Sedan inom "Sekretess och säkerhet" gå till Innehållsinställningar. Sedan välj Cookies. Där inne AVMARKERA "Blockera cookies från tredje part". Med detta gjort ska du kunna logga in som vanligt på kontot på sidan. Därefter kan du åter fylla i ditt tidigare val om tredje parts cookies och allt verkar fungera som det ska.