Ingen länk till SVT Play och märklig ny version av TV. nu

Hej!
Gillar er TV guide som används flitigt.
Har den i mobilen och Androidplattan.
1. Finner inga länkar till SVT Play till dom flesta programmen längre, kommer dom tillbaka?
2. På Androidplattan finns endast dom närmsta programmen, alternativet med att visa hela dagens sändningar har försvunnit. Är detta något som ni kommer att fixa?
I mobilen blir det hela dagen

Kommentarer

  • Hej Göran,

    Roligt att du testar den nya uppdateringen av tv.nu.
    1. Vi ska inte ha ändrat några länkar till SVT Play, kan du ge något exempel på program så ska jag undersöka.
    2. Det finns tyvärr ingen möjlighet att visa hela tablån på Android tablet men jag ska ta det vidare till produktteamet, du kan dock ändra tid genom att trycka på klockan i högra hörnet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej!

    Jag kan inte återskapa länk-bristen på plattan eftersom jag har nedgraderat programmet via Aptoide som har äldre versioner av många program, tyvärr försvinner alla inställningar, men nu så har jag en fungerande version, (har stängt av automatiska uppdateringar på programmet)
    Det fungerar dock bra i mobilen.

    Skulle vara väldigt bra om man kunde se hela tablån, det är ju gott om plats på plattan, men med 4-5 program/kanal var i minsta laget så att det blev oanvändbart

    Med vänlig hälsning
    Göran Rosenhoff

  • Hej Göran,

    Tar med din feedback kring tablån i plattan. När det gäller SVT har vi undersökt, hittat och åtgärdat ett fel som gjorde att länkar saknades. Vad jag kan se så borde det stämma nu.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor