Ingen filtrering av tjänster på play startsida

Startsidan under Play filtrerar inte på mina valda playtjänster.
Jag har ex valt bort Netflix, men det kommer upp rekommendationer från Netflix ändå.

Kommentarer

  • Hej Patrik,

    Tyvärr filtrerar startsidan ännu inte på playtjänst men vi vill göra det, kan inte ge något datum men det är på g, tack för feedback!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Varför inte bara erkänna att ni aldrig kommer tillåta filtrering på Play tjänsterna av kommersiella själ. Era sponsorer kommer aldrig tillåta det.
    Ta bort fake filtret
  • Hej Michael,

    Ligger i vår planeringen att även filtrerar startsidan i en kommande uppdatering, kan inte ge något datum men på Android så bör det inte dröja allt för länge. Själva karusellen högst upp kommer dock inte filtreras, det är inte pga sponsorer utan snarare för att den är manuellt styrd.

    Drog ut på tiden, ber om ursäkt för det!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Verkar som det fortfarande inte går att filtrera bort playkanaler, kommer det någonsin att gå ?
  • Hej Åke,

    På vilken sida? Startsidan för play har sedan länge varit filtrerad på dina playtjänster, även play-undersidorna (film / serier / dokumentär / och barnprogram). Sedan har vi de enskilda playtjänst-sidorna, man har ju karusellen där på tablån för att nå dem och dina valda playtjänster visas först där.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Vadå startsida, jag går in under inställningar och tar bort de manuellt eller med rensa knappen, går ur och tittar igen under inställningar och då är alla playkanaler tillbaks.
    Åke
  • Hej Åke,

    Då förstår jag. Nej tyvärr, de kan inte tas bort helt, precis som att man inte kan ta bort alla tv-kanaler (då får du standardutbudet). Trodde du ville filtrera i playsektionen av tv.nu. Tar det vidare till produktteamet så får de kolla på det.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor