Info, navigering, layout, integrering +interaktivitet (plattfrmns inre (kund) & yttre aktör (SQL db)

Rubrik:
("Önskar ökad förbättring, utveckling & möjligheter gällande bl a information, navigering, layout, integrering + interaktivitet  (plattformens inre (kunder) & yttre aktörer (dess SQL databaser)) INOM appens nuvarande...tillkortakommanden. M.mkt.m...:D")

Hej!

Jag har, sedan en längre än lång tid tillbaka haft, en "hel"  del tankar, önskemål och möjligtvis några innovativa förlag som eventuellt/förhoppnings-/troligtvis skulle vara tillgodo för samtliga inblandade. Gynnande såväl användare (i synnerhet), diverse utvecklare och olika innovatörer samt... ägare!?

Vid eventuellt intresse skulle föreligga gällande ta del av ovanstående är ni välkomna att kontakta mig via e-post och/eller telefon.

Hälsningar,

Anders Sundén

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Lite osäker på vilka förbättringar du syftar på men om du har några konkreta förslag kan du antingen skriva här eller maila de till marknad@tv.nu så kan vi kika på dem. All feedback är välkommen!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Varför har ni vit text på gul botten, svårt att läsa!