Inaktuella programbeskrivningar

Hej,
Reagerar på att det ofta, framförallt när det gäller utländska kanaler, ofta förekommer att beskrivningen av programinnehållet är inaktuell. Känns lite onödigt att lägga ner tid på att läsa något som ändå inte stämmer. Ex. ZDF kl.18:00 ikväll söndag 3/12 där listan över deltagande artister är från 2016.

Kommentarer

  • Hej Bengt,

    vi hämtar in all programbeskrivning automatiskt, så jag får helt enkelt höra av mig till företaget som tillhandahåller infon och se vad som kan göras åt problemet. Tack för att du hörde av dig!
    Johannes