Hur många avsnitt?

Hejsan!
Ibland visas serier med ett visst antal avsnitt!
Ikväll t.ex. började det två engelska serier i ett visst antal avsnitt. Varför kan ni inte skriva ut hur många avsnitt de ska gå i?
Visst, jag kan väl ta reda på det på annat sätt men det kan ju inte vara tanken från er sida!
T.ex. avsnitt 1 av 4 och följande vecka 2 av 4!
Som sagt, detta sker väldigt ofta!
Detta är mitt förslag eller rättare sagt, det bör, tycker jag stå så!

Kommentarer

  • Hej Christian,

    den informationen finns 😀 Om vi t.ex. tar serien How i Met Your Mother, så sänds idag avsnitt 13 av 27 på säsong 7. Det står under programinfo om du klickar in på en specifik serie. Se länk eller bifogad bild för exempel: https://www.tv.nu/p/1FHEfg-13-6m3

    Hälsar

    Johannes