Hur hittar jag kalendern / Hjärtan-listan

Hur får man fram "min tablå" där alla program med hjärtan samlas.

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Tryck på min sida, där har du två flikar som är relaterade till hjärtmarkeringar. Min sida hittar du i bottennavigeringen på appar och högst upp i högra hörnet på sajten.

    I kalender ser du när alla program du hjärtat går på TV. På fliken favoriter ser du alla program du hjärtmarkerat om du vill ta bort något eller bara kolla på historiken. Du ser också ett hjärta bredvid programmen i tablån så de sticker ut lite.

    Hoppas det hjälpte, säg till om du har frågor!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Varför har ni tagit bort att man numera inte kan lägga in de tv- program man vill se i kalendern
  • Hej Titti,

    Den funktionen är kvar, tryck på hjärtat som ligger på bilden så ska den läggas till. Om det inte fungerar, beskriv gärna lite närmare vad som händer när du försöker favorisera ett program (får du något meddelande, fylls hjärtat i när du trycker på det, ska vara vitt med en liten checkbox om du trycker på den?). För att favorisera måste du också vara inloggad.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor