Hjälp

Hjälp de som behöver det

Kommentarer

  • Mycket underligt, vad vill du säga med detta?
  • Hej Andreas,

    du får nog vara lite mer specifik än så för att vi ska kunna ge dig ett svar.

    Ha det bra
    Johannes
  • Varför kan vi inte se på TV1 (Falköping -Floby) övriga kanaler funkar
  • Med detta kan inte Tv.nu hjälpa dig eftersom den bara är en tv-tablå.
  • Hej Jürgen!
    Du får nog kontakta din TV-operatör eller liknande. Vi på tv.nu fungerar endast som TV-tablå och har dessvärre ingenting med själva problemet att göra.

    Ha det fint
    Hälsar
    Johannes