Hjälp med i loggning

Hallå. Jag har problem med min inloggning, eftersom att min hotmail har blivit kapad. Hur kan jag göra för att byta mailadress och lösenord vid inloggning? Jag har även glömt lösenordet vid inloggning och kan inte få det skickat till mig för att skapa ett nytt.

Kommentarer

  • Hej Josephine,

    vi kan göra såhär: du skapar ett nytt konto med ny mailadress. Återkom sedan här med vilken mailadress du har reggat kontot på. För då kan jag flytta över dina favoriter/sparade kanaler etc. från förra kontot till nya 😀

    Ha det bra

    Johannes
  • Hej Johannes.

    Nu har jag bytt till lillajossan86@outlook.com
  • Hej!

    Sorry för sent svar. Jag behöver också din förra mailadress också (alltså den som blev hackad) för att kunna hitta ditt förra konto i databasen 😀

    Tack på förhand!
    Johannes
  • mynameissuperjossan@Hotmail.se
  • Hej igen,

    nu har jag kopierat över dina inställningar från förra kontot (mynameissuperjossan@Hotmail.se) till nya kontot  lillajossan86@outlook.com.

    Ha det fint!
    Johannes
  • Tack så mycket för hjälpen.

    Ha det gött