Hem till gården

Hej varför har ni börjat sända repriser på er kanal av hem till gården, hoppat tillbaka ett antal avsnitt. Blev verkligen besviken.

Med vänlig hälsning Roffe.

Kommentarer

  • Kontakta den aktuella kanalen istället. Tv.nu är bara en tv tablå och har inget med sändningarna att göra.
  • Hej Rolf,

    precis som Texas säger så är det bättre att du vänder dig direkt till den aktuella kanalen. Vi på tv.nu har ingenting med vad som visas att göra. Vi förmedlar enbart info om tid och kanal.

    Ha det bra!
    Johannes