Helt fel om jvm hockey semifinal

Ni har Semifinal 1: Kl 21:40 Ryssland - Sverige. From the Bell Centre in Montreal. Sverige spelar mot Kanada torsdag kl 01

Kommentarer

  • Hej,

    Något verkar ha gått snett under JVM, är det sajten du använder eller appen? Tack för att du hörde av dig, ska undersöka!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Jag använder båda, lite sent att agera nu kanske...

  • Ja tyvärr, vi kommer göra en uppdatering för sporten inom en snar framtid och vi hoppas att den kommer förbättra sportinfon avsevärt så vi är medvetna om problemen och jobbar för att lösa dem.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor