Guiden stämde inte idag

Hej, jag gick efter er guide idag och hade siktat in mig på skidskyttet på SVT1 klockan 14. Men tävlingen började redan 13.30 och gick inte på SVT1. Så tyvärr missade jag halva tävlingen, vilket var trist. Ni får kanske undersöka hur resten av dagen stämmer.

Mvh Elin

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Tack för feedback. Jag ska kontakta våra leverantörer och rapportera om detta fel. Ber om ursäkt för det inträffade och hemskt ledsen över att du missade 30 min av sändningstiden. Tack för ditt tålamod.

    Allt gott,