Good Doctor

Hej!

Ni verkar ju ha koll på tvutbudet frampå. Så därför tänkte jag fråga de om ni vet när och var i Sverige man kommer att kunna se "THE Good Doctor" med bl.a Freddie Highmore och Richard Schiff?

Allt gott!

MvhHenrik Sjöman

Kommentarer

  • Hallå Henrik,

    just nu har jag ingen information om när den kommer gå tyvärr. Har letat men inte hittat något. Du får helt enkelt hålla ögon och öron öppna framöver!

    Ha det bra!
    Johannes