Glamour

Varför sänds inte Glamour idag måndag 22/2-21?
Kan ni tala om vilka dagar Glamour sänds.

Kommentarer

  • Hallå Lis.

    Jag kan inte svara på varför kanalen inte sände Glamour tyvärr, där kan jag bara rekommendera dig att kontakta kanalen för att få svar. Den infon vi sitter på hittar du här: https://www.tv.nu/program/glamour

    Ikväll sänds det två avsnitt (avsnitt 34 och 35), 18.00 respektive 18.30 på Sjuan.

    Ha det fint
    Johannes
  • Har glamour redan juluppehåll?
  • Hej,

    Om det inte visas fler avsnitt på TV så är det nog bäst om du kollar med TV4 varför de inte har några nya sändningar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor