Ghostkonsert

Hej!
Jag såg på nätet för några dagar sedan att ni visat Ghost när de uppträdde. Finns det någon möjlighet att få se det igen ? skulle så gärna vilja spela in det. Dom ska uppträda
på Hovet 9/4-17 finns det någon chans att ni visar det?
Mvh Catarina

Kommentarer

  • Fatta....

    OBS: Vi är en tv-guide så vi kan inte hjälpa dig om du har synpunkter på vad som går på TV. Kontakta istället kanalerna direkt! Mvh, Tv.nu

  • FÖRLÅT SÅ JÄVLA MYCKET ATT JAG INTE SÅG DET. MEN TALA OM DÅ FÖR FAN HUR JAG FÅR TAG I 6:ANS KUNDSERVICE , HAR FÖRSÖKT HITTA RÄTT HELA JÄVLA DAN.

  • Hur kommer det sig att Du tror att tv.nu överhuvud taget sänder någonting?
    Den är ju dock bra en översikt av olika kanalers utbud. Resonerar man som Du gör så kan man ju begära att tidningarna som publicerar dödsannonser även ordnar begravningarna och är ansvariga för dessa?

  • Catarina,

    De flesta tv-kanaler (TV3, TV6, Kanal5 etc.) är lite trixiga att komma i kontakt med, de tycks inte jätteintresserade av att ha dialog med sina tittare angående programinnehåll i det förflutna eller framtida. Undantaget är SVT och TV4 som är bättre på kundkontakt.

    Jag ser att TV6 i februari 2016 visade en musikgala där Ghost deltog, är det den du menar? Tror inte att TV6 nånsin kommer att reprisera denna gala, varför skulle de? TV6 är heller inte en kanal som visar konserter, så det är inte troligt att de kommer visa en Ghost-konsert under 2017.

  • Hej allihopa,

    TV6 är svåra att få tag i liksom de flesta av MTG:s kanaler som kund (TV3,6,8,10 etc.). Skulle väl testa att gå in på deras facebooksida och skriva där, här är den:
    https://www.facebook.com/tv6sverige/

    Med vänliga hälsningar,
    Victor