Gestik

Varför gestikulerar Ann Lundberg så överdrivet och, framför allt, så ologiskt.
Tagga ner!!

Kommentarer

  • Du kan själv framföra dina åsikter till Ann Lundberg direkt.  TV.nu har ingenting med henne eller hennes gester att skaffa.
  • Hej Lars,

    precis som användaren Texas skriver, så är det dessvärre ingenting vi på tv.nu kan påverka. Vi är enbart en TV-tablå. Så hör av dig direkt till kanalen eller programansvarig för att föra fram dina åsikter.

    Hälsningar
    Johannes