Frågor som inte visas

Jag har valt att visa alla inlägg, trots det syns inte den fråga jag ställde för ett par dagar sedan, och jag har inte heller fått svar. Varför fungerar inte detta, jag är ju inte den enda som undrar? Och jag tänker inte sätta mig och skriva in hela inlägget igen. Det finns många konkurrenter till er, och ni måste bli bättre på det här.

Kommentarer

  • Hej Thomas,

    Ser inte att du ställt någon fråga sedan 2015 på det här forumet och vi försöker svara på alla frågor som kommer in. Alla inlägg arkiveras så när du får ett svar får du ett mail med en länk till inlägget men det är inte sökbart.

    Skälet till att vi inte gör inläggen synliga är att vi får massa olika ärenden i samma tråd annars, du kan ställa en fråga sedan kan det komma andra användare som ställer helt olika frågor i samma tråd om den är öppen. Blir ganska kaotiskt och varken bra för oss eller dig.

    Ställde du frågan med ett annat kundo-konto kanske?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag vet inte vad ett "kundo-konto" är för något, men jag ställde frågan på samma sätt som jag gjorde den här gången. Tråkigt att det inte fungerar.
  • Hej Thomas,

    Kundo är supportforumet du använder nu. Om du vill kan du skriva om ditt problem igen annars är det svårt för mig att hjälpa till.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor