Fox, en lögnfabrik med personal som äter skit !!!

Varför sänder ni falska nyheter ? Ta och se över era anställda för dom förtjänar att dö en smärtsam död och det gäller er alla som sitter och ljuger värre än er efterblivna president (trumprump). Dock gäller det inte journalisterna som kämpar på en kanal som är en lögnfabrik. Så ta och läs Bibeln och ta en funderare på era otaliga lögner. Helvetet kommer bli trångt när ni alla på Fox ska in men det löser sig sa Foxchefen när han sket i handfatet och tog en tugga för ska man snacka skit är det lika bra att ha skit i munnen så ät skit allihopa.

Kommentarer

  • Hej Olle,

    Vi är bara en tv-guide och har tyvärr ingen kontakt med Fox, prova att kontakta dem direkt istället.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor