Fortsättning av serien The americans

Hej

Jag bara undrar om den fantastiskt spännande serien The americans kommer att fortsätta med nya avsnitt och i så fall när.

Kommentarer

  • Hej Ronny!

    Jag håller med - väldigt bra serie. Däremot har vi på tv.nu ingen exakt information om när säsong 6 dyker upp. Rykten säger att det ska komma en ny säsong våren 2018, men inget officiellt datum har kommunicerats ut än.

    Du kan gå in och kolla på t.ex. https://seriestarter.wordpress.com då och då för info om när serier har premiär etc.

    Ha det fint
    Johannes
    Dag