Fiskefeber!

Har alltid varit intresserad av fiske OCH matlagning, fiskefeber ger det bästa av båda världar med den absolut utan tvekan vänligaste människan Claes Claesson vid rodret. Det är numer på min bucketlist att någon gång få fiska en heldag med den makalöst ödmjuka fantastiska människan! Snälla säg att det kommer fler avsnitt, utan tvekan det bästa svenska programmet jag sett. Alla kategorier! Blir bara så jävla lycklig av att titta på det! // 28-årig snubbe

Kommentarer

  • Tjenare Jocce,

    Kul att du gillar programmet! Även om vi gärna skulle ta åt oss äran för det, så har vi på tv.nu ingenting med det att göra. Vi fungerar enbart som en TV-tablå, så jag kan dessvärre inte svara på om kanal5 planerar fler avsnitt - men det får vi hoppas. Det bästa är nog att du hör av dig direkt till kanal5 😀

    Ha en bra vecka

    Hälsar
    Johannes