Filmsidan

Hej
Varför kan man inte se filmsidan med betyg som förut?

Kommentarer

  • Hej Gert, och tack för ditt meddelande!

    Just nu testar vi att använda ett filter istället för länkarna till undersidor FILM/SERIER. Det ligger ovanpå tablån och är tänkt att guida till vilka filmer som visas idag och på vilka kanaler.

    Det är värdefullt för oss att du säger att du saknar betygen. Det ska vi ta i beaktning när det gäller vidareutveckling av sidan. Är det något annat du saknar i och med att filmsidan nu inte syns?

    Vänliga hälsningar

    Magnus
  • Hej och tack för svar.
    Jag förstår inte varför man ska göra sidan sämre.
    Tidigare fick man en snabb överblick med betyg, genre och några ord om filmen.
    Nu tvingas man klicka på varje film för att få motsvarande info.
    Förstår inte ens att ni vill testa detta.
    Gert
  • Hej, vi vill så klart inte göra sidan sämre – men mycket pekar på att det lönar sig att hålla sig i samma kontext när man vill få en snabb överblick över tablån. Därför testar vi filter.

    När det gäller dagens filmer planerar vi att testa en ruta på tablåsidan som ser ut på detta vis:

    alternativt så här:

    tanken är att man där visar de filmer som visas just nu (på de kanaler man valt att ha i sin tablå) och man kan komma till den sidan du saknar genom att trycka på rutan.

    Man kan själv välja var på tablåsidan denna ruta ska ligga (alternativt kan man dölja den helt).

    Hur tror du det skulle fungera?

    Vänliga hälsningar

  • Hej! Jag kollade nyss vilka filmer som ska visas ikväll, ni informerar fel,det har hänt fler gånger. Idag den 8/5  visas info från 6/5 på TV1. Felprogrammerat, instämmer även i att tv.nu blivit sämre.
  • Ta genast tillbaka filmknappen med IMDb-länk.
  • LK, sidan https://www.tv.nu/filmer finns fortfarande kvar så du kan använda den. Det är bara att vi inte länkar till den från startsidan just nu. Det kommer vi göra så fort vi implementerat det du ser i bilden ovan.

  • Varför inte göra det möjligt att skapa klickbara länkar till de streamingtjänster jag har tillgång till?

    Ett annat förslag är att kunna koppla de olika kanalerna jag väljer till den kanalplats de har på min tv och sedan sortera efter det.
  • Lägg inte ned för mycket krut på att klaga, dom kommer ta bort inlägget.
    Gjorde dom med mitt, blev väl för obekvämt när man påpekar att dom målat in sig i ett hörn.
  • Dom hade en riktigt bra filmsida, men den har dom förstört nu i ivern att ändra för ändrandets skull.
  • Hej Dennis,

    Ditt gamla inlägg är här: https://kundo.se/org/tvnu/d/filmsidan-5m1m/.

    När vi svarat på inlägg gör vi så att de inte är publika för att undvika att trådar glider off-topic.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Angående filmsidan
    Ni har ju kvar den gamla bra filmsidan. Kan ni inte lägga in en knapp på TV.nu så att det blir lätt att nå den?
    Gert
  • Hallå Gert,

    ber om ursäkt för något sen återkoppling. Men jag tackar för din feedback och tar den vidare.

    Trevlig helg!
    Johannes