Filmer

Det saknas filmer under kategorin och det blir ju bara värre o värre. Ibland saknas tom fler filmer än va som visas! Mycket tråkigt eftersom man missar sådant man velat se (o kanke väntat på länge). Det har hållit på ganska länge nu. Är nån lösning på gång?

Kommentarer

  • Hej,

    Vi kikar på detta ärende nu och tror vi hittat felet. Vi planerar att släppa en fix för detta inom kort, ber om ursäkt för strulet!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hejsan.

    Vet inte om ni fick mitt mail. Jag undrar vilka dom 4 skådespelarna är i den sista delen av Pojken med Guldbyxorna 1975, som tänder eld på killens byxor?