Filmer ej med?

Hej jag brukar använda er app för android för att kolla vilka filmer som går. Idag fanns varken 300 rise of an empire på tv4 eller meeting evil på tv3 med i listan trots att de är valda i mina inställningar? Är det ett misstag? Det är ju liksom er enda funktion.

Kommentarer

  • Hej Karl,

    Menar du att du inte får någon notis om att programmet börjar eller finns den inte med i kalendern? Är du inloggad på din användare när du använder appen och vilken uppdatering av appen har du?

    Allt gott,

  • Hej finns inte säsong 2 av tjockare än vatten??
  • Hej Sofie,

    Så som det ser ut nu finns endast säsong 1 ute på netflix, men det kan hända att säsong 2 kommer ut på sidan. Så mitt tips är att hålla utkik på sidan och invänta nästa släpp.

    Allt gott,