Felaktiga sökresultat

Hej!

Den här veckan ville jag inte missa handbollsmatcherna inför EM, så det enklaste, tyckte jag, var att skriva "handboll" i er sökmaskin. Då får jag bara upp matcher fr.o.m. 21/1! Ingenting om de matcher som spelades i veckan som gick, ingenting om de matcher som spelas nu i helgen!

VARFÖR?

Hälsningar

Hans

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Håller med om att resultaten inte är det bästa, tyvärr är det lite rörigare med sportsändningar jämfört med vanliga program. Ska ta din kritik vidare till produktteamet.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor